دریا .....
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, توسط aida . tiyam |

همیشه دیگران رو به اندازه ای که لیاقتشونه تو زندگیت نگه دار نه بیشتر...!



نظرات شما عزیزان:

salar
ساعت0:48---17 تير 1392
سلام دوست عزیز.وبت قشنگه و باحال و پر محتوا
من تازه یه وب ساختم خوشحال میشم بیاید یه سر بزنید.شعرو سخن های جدید میارم. لینکت کردم.با آرزویه موفقیت
www.doregarde2.blogfa.com
منتظر حظور گرمتون میمونم


farnaz
ساعت19:08---15 تير 1392
چگونه دست دلم را بگيرم ودر كنار



دلتنگيهــ ــ ــ ــ ــايم قدم بزنـــ ـــ ــ ــم در اين خيابان



كه پـــ ــ ــ ــ ــر از چــ ــ ــ ــ ــراغ و چشمــــك ماشينهاستــ ــ ــ ــ



...نهــــــــ آقـ ــ ــايــ ــ ــانــــــــ:

مســ ــ ــ ــ ــير من با شما يكي نيست از ســ ــ ــ ــ ــرعت خـــــود نكاهيد



من آدابـ ــ ــ ــ دلــــــبري را نمي دانــ ــ ــ ــم


hadiazizi
ساعت14:27---15 تير 1392
ممنون شما هم لینک هستین.....
بازم بهم سر بزنید ونظر بدین...


ehsan
ساعت10:34---12 تير 1392
قشنگ بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.