دریا .....
نوشته شده در تاريخ شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط aida . tiyam |

 

آدما در دو حالت همدیگه رو ترک میکنن: اول اینکه احساس کنند کسی دوستشون نداره و دوم اینکه احساس کنند یکی خیلی دوستشون داره



نظرات شما عزیزان:

r
ساعت20:08---22 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگت واقعا عالی هس/در ضمن لینکت کردم/دوس دارم بلنکی/بازم به من سر بزن خوشحال میشم/موفق باشی.

مبینا
ساعت14:35---22 ارديبهشت 1392
سلام... وبتون خیلی قشنگه من که با تبادل لینک موافقم شما چطور؟؟؟؟
خبرشو بدین...


دلتنگی
ساعت15:27---19 ارديبهشت 1392
دیگر از این شهر
میخواهم سفر کنم
چمدانم را بسته ام
اگر خدا بخواهد امروز میروم
نشسته ام منتظر قطار
اما نه در ایستگاه
روی ریل قطار…


دلتنگی
ساعت19:35---18 ارديبهشت 1392
مدت هاســت احــساس میکــنم کــر و لال شــدم . . !!
این روزها صــدای احــساساتم رو فــقط صــفحه ی کیــــــــبوردم
میشــنود . . . !!


Maedeh
ساعت17:19---7 ارديبهشت 1392
لينكت كردم لينكم كن

کله شق
ساعت14:32---7 ارديبهشت 1392
بخدا حرفت راسته والا ... ناز دهنت ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.